دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مسئولین حوزوی تکاب با فرمانده جدید سپاه این شهرستان

حوزه/ حجت الاسلام کوهی گفت: بنا به فرمایش ائمه معصومین مسئولیت در حکومت اسلامی یک عطیه الهی است و باید از آن برای خدمت به مردم و رفع گرفتاری ها، رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات مستضعف و محروم و پابرهنگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در دیدار با سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده جدید سپاه شهرستان تکاب که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیر و معاونین مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) این شهرستان در دفتر فرمانده سپاه تکاب برگزار شد، با تبریک انتصاب وی به این مسئولیت، اظهار داشت: بنا به فرمایش ائمه معصومین مسئولیت در حکومت اسلامی یک عطیه الهی است و باید از آن برای خدمت به مردم و رفع گرفتاری ها، رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات مستضعف و محروم و پابرهنگان استفاده شود.

وی ادامه داد: شهرستان تکاب با توجه به محرومیت ها و ظرفیت هایی که دارد نیازمند تلاش شبانه روزی و جهادی است و در این راستا روحانیت این شهرستان آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با سپاه پاسداران کما فی السابق اعلام می دارد.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: اتحاد نیروهای مومن بسیار ضرورت دارد و ثمرات اتحاد فروان است و سپاه پاسداران، جایگاه و نقش ویژه ای در کشور دارد و بلاشک در شهرستان تکاب، همکاری و هماهنگی با سپاه، موجب شکوفایی و توسعه شهرستان در عرصه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، خواهد شد.

وی افزود: سپاه همیشه در بحران های امنیتی و نظامی مثل دهه ۶۰ و اوائل انقلاب و بحران هایی نظیر سیل و زلزله و کرونا و ... در کنار مردم بود و این مردمی بودن و تابع ولایت و رهبری بودن مهم ترین مؤلفه سپاه است که او را به عنوان یک جریان و حرکت کاملا مردمی حفظ کرده است.

لازم به ذکر است: سرهنگ صیاد کرامتی روز یکشنبه ۱۷ دی طی آئینی با حضور امام جمعه، سرهنگ تقی نجمی جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرماندار، اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بسیجیان تکاب به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب معرفی و از زحمات سرهنگ علیرضا سرتیپی فرمانده قبلی تجلیل شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha