چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دانش آموزان

حوزه/ معاون مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سطح کشور ۱۸ هزار مدرسه غیر دولتی، ۲.۵ میلیون دانش آموز مدارس غیر دولتی و ۲۱۰ هزار معلم مدارس غیر دولتی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد محمودزاده عصر امروز در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: ایران قوی توسط مدرسه قوی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جریان تربیت و مهندسی آینده کشور که در کلاس درس اتفاق می‌افتد در مدارس غیر دولتی است، مطرح کرد: در سطح کشور ۱۸ هزار مدرسه غیر دولتی، ۲.۵ میلیون دانش آموز مدارس غیر دولتی و ۲۱۰ هزار معلم مدارس غیر دولتی داریم.

معاون مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرحی را در مدارس غیر دولتی با دو پیش زمینه اجرا کردیم، عنوان کرد: یکی از این زمینه‌ها گزینش معلمان مدارس غیر دولتی است و خوشبختانه توانستیم دوره نخست این طرح را اتمام کنیم.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش نیروهایی را تربیت خواهد کرد که در ادامه چرخ‌های اقتصادی، تولیدی و ... نظام را به حرکت در خواهد آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha