یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهیان نور بانوان حوزوی استان یزد

حوزه/ نشست برنامه ریزی و هماهنگی راهیان نور طلاب خواهر یزدی در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد.

مریم حسن پور، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد گفت: جلسه ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ راﻫﯿﺎن ﻧﻮر طلاب خواهر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و حجت الاسلام مهدی قره چاهی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در محل دفتر مدیر حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

وی در این گفت و گوی خبری هدف از برگزاری این اردوهای معرفتی را ارتقاء شاخص های تربیتی و افزایش روحیه معنوی و ایثار در بین نسل جوان عنوان و بیان کرد: اعزام کاروان راهیان نور استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب کشور با ظرفیت ۱۲۰ نفر بمدت ۴ روز در تاریخ ۳ اسفند ماه سال‌جاری انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به استقبال طلاب از این برنامه افزود: باید تمهیدات لازم جهت حضور پر رنگ تر طلاب در مناطق جنگی بیشتر شود، چرا که اردوی راهیان نور از برنامه های شاخص اعتقادی و معنوی است که در روحیه معنوی و ارتقاء شاخص های تربیتی و اخلاقی در بین نسل جوان تأثیرگذار است.

وی در پایان این گفت‌وگو از همراهی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و همکاری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در راستای برگزاری این اردوی معرفتی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha