دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی با حضور در این دوره آموزشی یاوران رسالت اظهار داشت:  طراحی برنامه های آموزشی را رکن قدرتمند مدیریت منابع انسانی در وزارت جهاد کشاورزی می دانیم و امیدواریم این دوره های آموزشی نتایج مثمر ثمری برای کشور در بخش وزارت کشاورزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه دومین نشست آموزش تخصصی یاوران رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه استانها ظهر امروز در شهر مشهد به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با حضور در این دوره آموزشی اظهار داشت: طراحی برنامه های آموزشی را رکن قدرتمند مدیریت منابع انسانی در وزارت جهاد کشاورزی می دانیم و امیدواریم این دوره های آموزشی نتایج مثمر ثمری برای کشور در بخش وزارت کشاورزی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی ابراز داشت: هدفگذاری آموزشی در نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در راستای رسیدن به حل مساله است و طراحی چنین دوره هایی در تمامی بخش های وزارت خانه تاثیر قابل توجهی دارد.

وی با تبیین مختصری از وظایف نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: یکی از وظایف حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی تبیین، تثبیت و ارتقای پایه های معرفتی، ارزشی اسلام و انقلاب است که در این راستا توجه به آموزش، قدرت مانور حوزه نمایندگی را پررنگ خواهد کرد.

لازم بذکر است: این دوره سه روزه با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های بخش کشاورزی، مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی، جمعیت، تحکیم و تعالی خانواده با رویکرد اسلامی و تعامل مدیران کشوری با نماینده ولی فقیه روز شنبه ۷ بهمن ماه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha