شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست علمی «ظرفیت شناسی فقه پژوهی و مسائل طراحی لباس، مد و فشن»

نشست «ظرفیت شناسی فقه پژوهی و مسائل طراحی لباس، مد و فشن» گروه پژوهشی فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه, نشست علمی«ظرفیت شناسی فقه پژوهی و مسائل طراحی لباس، مد و فشن» با ارائه سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و حجت الاسلام و المسلمین نهاوندی مدیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، مدیر عامل مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق هم دبیری این نشست را بر عهده خواهد داشت.

نشست علمی «ظرفیت شناسی فقه پژوهی و مسائل طراحی لباس، مد و فشن» روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) طبقه ۲ سالن امام خمینی ره برگزار می شود و اساتید و پژوهشگران و علاقه‌مندان به این عرصه می‌توانند به صورت مجازی، پخش زنده این نشست را به آدرس www.markazfeqhi.com/live مشاهده نمایند.

گروه تخصّصی «فقه ارتباطات، هنر و رسانه» یکی از گروه‌های فقهی مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار(ع) است که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده ‌است و به فعالیت‌های پژوهشی روشمند فقهی ناظر به تعیین احکام شرعی و استنباط ضوابط و مقرّرات الهی در ساحت‌های هنری، و نیز فرایند ارتباطات و تبادل پیام و اطلاعات از طریق ابزارهای رسانه‌ای در سطح خرد و کلان جهت تعیین تکلیف برای مکلّفان حقیقی و حقوقی می‌پردازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha