دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرماندار خلخال

حوزه/ دهمین جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در روز جمعه ۱۳ بهمن در مجتمع گردشگری رغایب واقع در سه راهی شاهرود در مسیر محور ارتباطی خلخال به اسالم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سیدجواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال در جلسه ستاد برگزاری جشنواره‌های خلخال، گفت: این جشنواره به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار می‌شود.

یحیی‌زاده افزود: مسابقات اسکی روی برف، ساخت آدم برفی، تندیس‌های برفی و یخی، کوهپیمایی برفی، تیراندازی به اهداف پروازی، اجرای حرکات نمایشی، اسب‌سواری و اجرای موسیقی محلی، بازی‌های بومی و محلی، پخت غذاهای محلی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های فروش صنایع دستی و محصولات لبنی شهرستان نیز دایر خواهد شد، گفت: با توجه به اجرای جشنواره ورزش‌های زمستانی این شهرستان به صورت استانی و حضور میهمانانی از مناطق مختلف استان اردبیل انتظار می‌رود برنامه‌های پیش بینی شده با همکاری مسئولان به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

فرماندار خلخال گفت: جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال که امسال دهمین دوره آن برگزار می‌شود در کنار جشنواره‌های رغایب و آیین‌های خلخال در لیست جشنواره‌های ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha