یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1135789
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ براستی که «دهه فجر»، برای ایرانیان و اسلامیان بسیار مقدس است و جنبه « اعجاز انقلاب » ضروری به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه، در پی فرا رسیدن دهه فجر» و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در یادداشتی با عنوان «اعجاز انقلاب اسلامی» آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ.»

خداوند حکیم در کتاب الهی و معجزه جاوید خود به فجر و شکافتن ظلمت، به عنوان یک موجود مقدس سوگند یاد نموده است، براستی که «دهه فجر»، برای ایرانیان و اسلامیان بسیار مقدس است و جنبه « اعجاز انقلاب » ضروری به نظر می رسد.

اولا: دشمنان قسم خورده این مملکت هیچ کدام در مخیله شان نمی گنجد که این انقلاب این قدر استمرار و قدرت پیدا کند ،از باب مثال وقتی خبرنگاری از صدام حسین، سوالی را پرسید، صدام با تبختر جواب داد، سه روز دیگر جواب این سوال را در تهران می دهم و عاقبت صدام را همگان می دانند.

در عملیات مرصاد (فروغ جاویدان) منافقین کوردل مسعود رجوی و مریم رجوی، وعده فتح تهران را در یک هفته به دنیا مخابره کرده اند، اما عاقبت آنها نیز به خوبی از وضع حالشان مشخص شده است.

«جان بولتن»، مشاور امنیت ملی آمریکا، در دولتهای مختلف حاکم بر ایالات متحده، وعده عدم رسیدن انقلاب اسلامی را به سه چهل سالگی را به تمام دنیا ابلاغ کرد، علاوه بر آن دولت اسلامی شام و عراق(داعش)، با هزینه هفت هزار میلیاردی آمریکا، با تمام تجهیزات و توانش به جنگ انقلاب اسلامی آمد، اما هم عاقبت بولتن هم عاقبت داعش به زباله دان تاریخ پیوستن بود.

اما تا کنون به همه چالشهای داخلی و خارجی که در این مسیر برای انقلاب اسلامی طی شده است، ایران اسلامی عزیز ، بعنوان یک قطب علمی در دنیا و یک ابر قدرت نظامی، در جهان مورد نگاه تمام سیاست مداران دنیا می باشد.

حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در غزه با انجام عملیات « طوفان الاقصی »، کارستان حزب الله لبنان در شمال سرزمبن های اشغالی فلسطین علیه اسرائیل غاصب و رشادت ضد استکباری و صهیونیستی رزمندگان یمنی در تنگه باب المندب، تنها یکی از اعجازهای صدور انقلاب اسلامی در منطقه می باشد، همانطور که رهبری حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند: ما به قله نزدیک هستیم و انشاءالله بزودی تمام مستکبران عالم را به سزای اعمالشان می رسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهناز اردلانی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    خیلی مفید و قابل استفاده بود