دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شمیل

حوزه / بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بخش شمیل شهرستان بندرعباس با شرکت در مسابقه نقاشی در حسینیه انصارالحجه(عج)، تصوراتشان از آینده این منطقه را نقاشی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، داود تنی پور مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شمیل شهرستان بندرعباس، با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه رده سنی کودک و نوجوان در دومین روز از هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بخش شمیل با شرکت در این مسابقه که در حسینیه انصارالحجه(عج) برگزار شد، تصوراتشان از آینده شمیل را نقاشی کردند.

دبیر هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل ادامه داد: کودکان و نوجوانان امروز، آینده سازان این منطقه خواهند بود و از این رو ضروری است که از هم اکنون در ذهن و خیال خود آینده‌ای روشن و درخشان را به تصویر بکشند و در همان راستا نیز قدم بردارند.

وی یادآور شد: برگزیدگان مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با موضوع تصوراتشان از آینده شمیل در آیین اختتامیه هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

گفتنی است هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با شعار «هویت تاریخی، فرهنگ و نشاط اجتماعی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha