یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه / فرمانده سپاه عاشورا در پیامی با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، گفت: به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و تروریست، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات و معادلات قدرت جهانی خودنمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، فرمانده سپاه عاشورا در آستانه ۲۲ بهمن، با تبریک دهه فجر بیانیه‌ای به همین مناسبت صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی(ص) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آحاد ایرانیان غیرتمند و دلداده به آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی و هم استانی‌های پیشگام و پیشرو در تاریخ کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انقلاب اسلامی خلاف اراده ابرقدرت ها به‌وجود آمد و امروز این درخت تنومند خلاف خواست و اراده دشمنان به تکیه گاه امن مستضعفان و ملت‌های رنج کشیده تبدیل شده است.

با گذشت ۴۵ سال از این رخداد خجسته و معجزگون، ایران اسلامی به مدد رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های پیچیده و زنجیره‌ای دشمنان عبور کرده و امروز «قطب جدید قدرت» در جهان اسلام و منطقه را شکل داده است.

به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و تروریست، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات و معادلات قدرت جهانی خودنمایی می‌کند.

در این موسم نورانی و غرور انگیز و در آستانه دو آزمون بزرگ فراروی ملت ایران یعنی «جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه» و «برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی» در یازده اسفند ماه، خالصانه و متواضعانه از مردم فهیم و زمان شناس آذربایجانِ قهرمان و قاطبه بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه‌های خطیر و تاریخ ساز، دعوت می‌نمایم.

با ایمان به سنت‌های الهی، رجاء واثق دارم ملت رشید ایران و مردم شریف استان آذربایجان شرقی با درک مناسب شرایط خطیر منطقه و با حضور حماسی و حداکثری خود در هر دو رویداد مهم، محاسبات غلط و غیرواقعی غرب از ملت ایران را اصلاح و روح تازه‌ای در کالبد کشور خواهند دمید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha