شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفارت ایران در تونس

حوزه/ سفارت ایران در تونس مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را در تونس برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سفارت ایران در تونس مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزار کرد؛ تاریخی که طی آن مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در مخالفت با استبداد داخلی و هژمونی خارجی به تحول عظیمی دست یافتند و جمهوری اسلامی ایران توانست به سه موفقیت بزرگ یعنی استقلال، دموکراسی و توسعه دست یافت.

این مراسم با حضور جمعی از سفرا، دیپلمات ها و نخبگان فکری، دانشگاهی و رسانه ای تونس و با حضور حیات قطاط وزیر فرهنگ تونس و علی مرابط وزیر بهداشت برگزار شد.

محمد عبادی کاردار سفارت ایران در تونس نیز در سخنانی تاکید کرد که دولت و ملت ایران با مشکلات و فشارهای زیادی از جمله جنگ، تحریم و تروریسم اقتصادی مواجه بوده است اما توانسته این دستاوردها را در عرصه های مختلف به دست آورد.

وی افزود: ایران از توانمندی های تولیدی بالایی برای انواع محصولات پتروشیمی، صنعتی، پزشکی، کشاورزی و معدنی برخوردار است و محصولات دانش بنیان همواره آماده برقراری مجدد روابط تجاری متقابل هستند.

کاردار سفارت ایران اشاره کرد: همه کشورهای آزاده جهان به ویژه کشورهای اسلامی به خوبی می دانند که یکی از مهم ترین دغدغه های بین المللی امروز جهان مسئله مظلوم فلسطین است و طوفان الاقصی پاسخی به جنایات رژیم اسرائیل بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha