شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قدردانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دکتر محمد مهدی اعلایی (استاندار قزوین) در پیامی مشترک از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَقَالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّه
خداوند متعال را شاکریم که هر سال حضور مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی و استان قزوین در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر و پرشورتر می‌شود و امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم عزیز ما نشان دادند هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، با گام‌هایی استوارتر و قلبی مملو از شور و ایمان، پای کار آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند.
یقیناً این حضور حماسی موجب یأس و ناامیدی در جبهۀ دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد و ان‌شاءالله ره‌آوردهای آن زمینه‌ساز افزایش پیشرفت کشور و خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات مهم ۱۱ اسفندماه خواهد شد و نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنانی که تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند، نقش بر آب خواهد شد.
اینجانبان ضمن قدردانی از مردم شریف استان قزوین بخاطر این حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت و همچنین خدمتگزارانی که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت تلاش کردند، توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین
محمدمهدی اعلایی
استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha