شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گرامیداشت اربعین شهدای مظلوم در مسجد جامع

حوزه/ در چهلمین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز مراسمی در مسجد جامع خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، در چهلمین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز مراسمی با حضور امام جمعه، مسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی، روحانیون و مردم خلخال در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسفی رئیس هیئت نظارت خلخال در این مراسم با اشاره به اهداف دشمنان در ایجاد این حادثه تروریستی، اظهار داشت: دشمنان پس از ناکامی در رسیدن به اهداف شوم خود، با استفاده از روش‌های کورکورانه مانند ترور، سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم خلخال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: این حضور نشانه پشتیبانی مردم از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حماسه دیگری خلق کنند.

گفتنی است در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی، سخنرانی و قرائت قرآن کریم اجرا و حاضران با نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشتند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha