یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ملت بزرگ ایران باز هم به میدان آمدند و بار دیگر انقلاب، سرنوشت، استقلال، عزت و اقتدار خود را حفظ کردند و ارتباط مردم با ولایت فقیه با لبیک‌گویی به ندای رهبری بار دیگر ثابت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از حضور حماسی و بی نظیر ملت ایران به ویژه مردم استان قزوین در جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران باز هم به میدان آمدند و بار دیگر انقلاب، سرنوشت، استقلال، عزت و اقتدار خود را حفظ کردند و ارتباط مردم با ولایت فقیه با لبیک‌گویی به ندای رهبری بار دیگر ثابت شد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد:ملت همیشه بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ به دشمنان ثابت کردند که در هر زمان همواره پشتوانه و حامی نظام هستند و در این حماسه ۲۲ بهمن پاسخی دندان شکن به دشمنی و تهدیدهای بدخواهان دادند.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن روزی ماندگار در تاریخ بزرگ ایران اسلامی است و ما باید قدردان ملتی باشیم که روز ۲۲ بهمن را خلق و رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

وی ادامه داد: اولین پیام شکر گذاری از خداوند متعال برای این است که نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشته است؛ دومین پیام این است که مردم نشان دادند بعد از گذشت چهل ‌و پنج سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همچنان بر میثاقی که در سال ۵۷ با امام (ره) و شهدا بسته‌اند پایبند هستند و سومین پیام نیز پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام است که با تلاش مذبوحانه خود سعی در ناامید کردن مردم دارند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ملت انقلابی ایران با رقم زدن ۲۲بهمن ماندگار و تماشایی‌تر از قبل بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان داد.

وی اظهارکرد:به عنوان یک خدمتگزار در حوزه علمیه استان قزوین از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم فهیم، بصیر سراسر کشوربه ویژه استان قزوین، اساتید، طلاب مدارس علمیه استان قزوین که که با درک درست و حضور در صحنه، منجر به خلق حماسۀ ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی به فرارسیدن انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری پرداخت وبیان کرد:رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که امروزسکاندار این نظام برآمده از خون شهدا می باشد در هر دیداری که با اقشار مختلف مردم وکارگزاران نظام دارند بر اهمیت ومشارکت جدی در این آزمون بزرگ وخطیر تاکید می کنند که « راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.»

وی ادامه داد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه مطالبه دیگر رهبری است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز دشمنان تمام تلاش و توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی به کار کار گرفته است و به دنبال کاهش مشارکت مردم است.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران همانگونه که با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار رقم زدند در انتخابات یازدهم اسفند ماه نیز در لبیک به مطالبه رهبری حضور پررنگ‌تر خواهند داشت و حماسه دیگر رقم خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی همچنین از نقش موثر مدیران مدارس علمیه استان قزوین در موضوع جذب طلبه جدید، برگزاری برنامه های اعتکاف وراهیان نور قدردانی نمود.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان وولادت باسعادت سعادت حضرت امام حسین (ع) وحضرت ابوالفضل العباس (ع) بیان کرد:حضرت رسول گرامی «ص) فرمودند که «اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی رَجَبٍ وَ شَعْبَانَ وَ بَلِّغْنَا شَهْرَ رَمَضَانَ» یعنی اینکه خداوندا برای ما در رجب وشعبان برکت وروزی دهید ومارا به ماه مبارک رمضان وصل نمایید که باید بیش از پیش از فیوضات معنوی این ماه ارزشمند به ویژه ماه رمضان بهره ببریم.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: خداوند فرصت شعبان را در اختیار آنهایی که توفیق کرامات و فیوضات ماه رجب را نداشته اند قرار داده تا با استفاده از این فرصت آماده ورود به ماه مبارک رمضان شوند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha