شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ن

حوزه/معاون توسعه ی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان از اعزام نخستین کاروان زیارتی ۴۵ نفر از بانوان خانه های امداد به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، عیسی زارعی، معاون توسعه ی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم اعزام این کاروان اظهار داشت: در طرح توسعه و توانمند سازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور، مسائل و مشکلات این مناطق توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و سایر دستگاه‌های دولتی مرتبط شناسایی می شود و اقدامات لازم برای رفع این چالش ها انجام می گیرد.

زارعی افزود: در استان هرمزگان نیز ۴۷ محله کم برخورد شناسایی شده است که ۱۲ محله به عنوان "خانه امداد" توسط مراکز نیکوکاری و با همکاری کمیته امداد و سایر دستگاه ها به بررسی و مرتفع مسائل و مشکلات این محلات انجام می گیرد.

معاون توسعه ی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان از اعزام نخستین کاروان زیارتی بانوان خانه های امداد به مشهد مقدس خبر داد و گفت: ۴۵ نفر از بانوان فعال اجتماعی در ۱۲ خانه امداد به اردو زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردو زیارتی به مدت یک هفته می باشد، بیان کرد: در این اردو زیارتی برای بانوان کلاس های آموزش فرهنگی، مشاور خانواده و روش های ایجاد انگیزه و امید بهره مند می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha