یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1138078
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
مراسم تبیین مناسبات درون سازمانی گروهک تروریستی منافقین و چگونگی فعالیت آنها در فضای مجازی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها اهواز گفت: نشست تبیین مناسبات درون سازمانی گروهک تروریستی منافقین و چگونگی فعالیت آنها در فضای مجازی توسط دو نفر از اعضای جداشده از گروهک تروریستی منافقین برگزار شد.

خانم حسین زاده، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز از برگزاری نشست تبیین مناسبات درون سازمانی گروهک تروریستی منافقین و چگونگی فعالیت آنها در فضای مجازی توسط دو نفر از اعضای جداشده از گروهک تروریستی منافقین خبرداد.

وی افزود: این برنامه باحضور جمعی از اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد که در ابتدا فیلمی از چگونگی مراحل پیدایش و گرایش‌های مختلف فرقه تروریستی منافقین در دهه‌های ۴۰ تا ۸۰ پخش شد.

حسین زاده ادامه داد: در ادامه ماهیت، شیوه‌ها و شگردهایی که این گروهک در حال حاضر برای جذب مخاطب در فضای مجازی برای مخاطبین توسط کارشناس اطلاعات بکار می‌برند، بیان شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها اهواز گفت: دو نفر از اعضای سابق این گروهک تروریستی که توبه کرده و جدا شده‌اند به بیان بخشی از خاطرات تلخ گذشته خود پرداخته وعلت و شیوه‌ جدا شدن از این گروهک را بیان کردند.

وی بیان کرد: در این نشست ضمن اهداء کتاب خاطرات و معرفی افکار و اندیشه های گروهک تروریستی منافقین که توسط یکی از این دو نفر نوشته شده نیز به مدرسه، پرسش‌های مخاطبین توسط میهمانان نیز در پایان برنامه پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha