شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه از نوار مرزی آبادان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم. مرزداران در اوج آمادگی نظامی قراردارند و امنیت را ما مدیون زحمات این عزیزان در خط مرزی هستیم و یک تکلیف عمومی بر دوش همه ماست که از این عزیزان قدردانی کنیم و این بازدید بخشی از این کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه از نوار مرزی آبادان بازدید و در جمع مرزبانان در نوار مرزی آبادان و خرمشهر حضور پیدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم. مرزداران در اوج آمادگی نظامی قرار دارند و امنیت را ما مدیون زحمات این عزیزان در خط مرزی هستیم و یک تکلیف عمومی بر دوش همه ماست که از این عزیزان قدردانی کنیم و این بازدید بخشی از این کار است.

وی گفت: مرزبانان در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی به حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران مشغول هستند و گاهی شرایط جوی بسیار سخت است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: تیپ زرهی حضرت حجت(عج) یگانی توانمند، آماده و رزمندگان مومن و متدین و موفق دارد و یکی از یگان های مقدر نیروی زمینی سپاه است که در ماموریت‌های محوله همیشه پیشگام بوده است.

همچنین حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه به بیان گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و اعتقادی معنوی تیپ پرداخت و افزود: ما افتخار داریم که امنیت مردم عزیز ایران اسلامی را بر عهده داریم و شبانه روزی بیدار هستیم تا مردم عزیز به زندگی روزمره خود با امنیت و آرامش ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان این تیپ از آمادگی نظامی و معنوی بسیار بالایی برخوردار هستند. معنویت در بین رزمندگان این تیپ در خط مرزی موج می‌زند و هرچه داریم از همین معنویت است و این معنویت را از رزمندگان دوران دفاع مقدس به ارث بردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران را با سایر نیروهای مسلح دنیا را معنویت و ایمان معرفی کرد.

در پایان سرهنگ پاسدار علی جهانگیری جانشین فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت نیروی زمینی سپاه به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده و ماموریت‌های محوله در خط مرزی آبادان و خرمشهر توسط این تیپ پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha