یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتاب «التوسل»

حوزه/ به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) کتاب «التوسل» اثر عبدالرحیم موسوی به زبان هوسایی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، کتاب «التوسل» اثر عبدالرحیم موسوی به زبان هوسایی ترجمه و منتشر شد. این اثر در بیان جواز توسل به پیامبر صلی الله علیه و آله، تبرک به آثار ایشان و شفاعت‌طلبی از آن حضرت است.

مؤلف در این کتاب کوشیده تا با کندوکاو در منابع تفسیری و روایی معتبر اهل سنت از طریق ذکر نمونه هایی از ارادت ورزیدن اصحاب پیامبر صلی الله علیه و آله به آن حضرت، به این هدف جامه عمل بپوشاند که هر گونه مخالف شریعت اسلام دانستن توسل، تبرک و شفاعت طلبی به رسول خدا صلی الله علیه و آله تلقی نادرست از آموزه های اسلام و انحراف از آن می‌باشد.

نمونه هایی از تبرک به آب دهان، وضو، مو، لباس، و تیر و کمان پیامبر صلی الله علیه و آله، و توسل به آن حضرت بیش از به دنیا آمدن در هنگام حیات و پس از رحلت و همچنین نمونه هایی از توسل به قبر پیامبر صلی الله علیه و آله و قبر عباس عموی پیامبر صلی الله علیه و آله و کفن ساختن از لباسی که پیامبر صلی الله علیه و آله برای لحظه ای آن را پوشیده از جمله مواردی است که نگارنده آنها را برای تأیید ادعای خود ارایه کرده است.

کتاب «التوسل» از سوی حافظ محمد سعید به زبان هوسایی ترجمه و در قطع رقعی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این اثر می توانند به ساختمان معاونت فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به آدرس قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha