دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1139228
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
جهاد تبیین

حوزه / مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) گناوه با تاکید بر اینکه هرکسی باید پرچم دار جهاد تبیین باشد و پرچمی را بلند کند و وظیفه خود را بشناسد، گفت: در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، هرکسی باید کاری انجام دهد، در امر دینی نباید تعارف داشته باشیم،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات با حضور پورقیوم مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.

در این نشست پورقیوم اظهار داشت: در ۵ اسفند همزمان با جشن میلاد امام زمان(عج) رزمایشی برگزار می‌شود که نسبت به سال‌های دیگر باشکوه‌تر خواهد بود و از این فرصت با فضاسازی مناسب با عنوان علمداران جهاد تبیین، موضوع حضور حداکثری مردم در انتخابات را تبیین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: این رزمایش، فراتر از یک نشست، همایش، سمینار و کرسی آزاد اندیشی است و فراتر از همه این‌ها یک جهاد است، جهاد فقط جنگ در میدان نیست و در برهه‌ای مصداق جهاد، می‌تواند به جهاد در فضای مجازی گفته شود.

پور قیوم ادامه داد: دشمن از همه جهات حمله می‌کند، پس در مقابل این حملات باید آخرین حدی که حضرت آقا مشخص کرده‌اند و آن جهاد تبیین است را مد نظر قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هرکسی باید پرچم دار جهاد تبیین باشد و پرچمی را بلند کند و وظیفه خود را بشناسد، اظهار کرد: در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، هرکسی باید کاری انجام دهد، در امر دینی نباید تعارف داشته باشیم، اینکه سردار سلیمانی، سردار دل‌ها شد تنها به خاطر مقابله با داعش نبود بلکه به‌خاطر ولایت پذیری ایشان بود.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) گناوه با بیان اینکه حضور در انتخابات حداکثری بسیار مهم است، عنوان کرد: حضور در انتخابات از معروفات است و لذا شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب بارها در این خصوص فرمایشاتی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش جشن میلاد امام زمان(عج)، بهترین مناسبت است که با مردم در راستای حضور حداکثری صحبت کنیم، چرا که دشمنان بر روی این حضور حساس هستند و لذا ما هم باید حساس باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha