یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رونمایی از سایت هندی

حوزه/ آئین رونمایی از سایت هندی خبرگزاری حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آئین رونمایی از سایت هندی خبرگزاری حوزه در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

در این آئین که همزمان با هجدهمین سال فعالیت خبرگزاری حوزه بود، شاهد حضور و استقبال پرشور مدیران و مسئولین، اهالی هندوستان مقیم قم و اصحاب رسانه بودیم.

مرتضی سعیدی نجفی سردبیر خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه مقدمات این اقدام حدود دو سال به طول انجامید، گفت: با برگزاری جلسات کارشناسی ظرفیت‌های تعامل و همکاری با کشور هندوستان شناسایی شد.

سپس مهدی خواجه پیری رئیس مرکز میکرو فیلم در کشور هندوستان گفت: رونمایی از سایت زبان هندی خبرگزاری حوزه فرصتی برای ارتباط با بیش از نیم میلیارد جمعیت کره زمین است.

در ادامه نیز بلرام شکلا رایزن فرهنگی کشور هندوستان در ایران گفت: زبان هندی به قدری در عالم گسترش پیدا کرده است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

احمد عباس فعال رسانه‌ای از هندوستان نیز گفت: خبرگزاری حوزه با مخاطبین بسیاری در یک وسعت جغرافیایی ارتباط دارد و این نکته یک مزیت برای خبرگزاری حوزه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی پور نماینده ولی‌فقیه در هندوستان هم در پیامی با اشاره به رونمایی از بخش زبان هندی خبرگزاری حوزه تاکید کرد: امیدوارم رسانه حوزه با تولید محتوای غنی همراه با توجه به ظرائف و دقایق برای مخاطبان هندی در سراسر جهان، نقش بسزایی در توسعه علم و فرهنگ و همچنین جذب مخاطبین اعم از حوزوی و غیرحوزوی داشته باشد.

همچنین خانم دکتر فرزانه اعظم لطفی عضو هیئت علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران بر اهمیت توجه به زبان هندی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha