یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/ امام جمعه کمالشهر گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:انتخابات مظهر جمهوریت، رکن اصلی نظام و راه اصلاح کشور است و شرکت در آن از تکالیف مهم الهی ماست و همه ما به کوری چشم دشمن در ۱۱ اسفند پای صندوق‌ های رای حاضر خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز،حجت الاسلام نورپور امام جمعه کمالشهر در خطبه های نماز این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی به شرایط یاران امام زمان (ع ) اشاره کرد و گفت :

برابر روایت نورانی از امام صادق علیه السلام یاران امام زمان علیه السلام اهل تقوا و ورع و منتظر واقعی و دارای اخلاق حسنه اند.

پی در ادامه به سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت :سالروز ولادت با سعادت بزرگ مصلح و منجی عالم بشریت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و روز جهانی مستضعفان ونیز ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (علیه السلام) مبارک باد و از زحمات ارزشمند جهادی و شبانه روزی سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) تشکر کرد.

وی افزود: عزیزان وزارت اطلاعات این انسانهای مومن ،مخلص ومجاهد پاسداران امنیت وآرامش مردم و جامعه هستند و مردم شریف هم باتمام وجود قدردان زحمات وخدمات فرزندان خود است

حجت الاسلام نورپور با اشاره به هشتم اسفند؛ روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ضمن تشکر از زحمات مربیان و علمداران تعلیم و تربیت یادآور شد: در کنار تعلیم و آموزش درست و متقن ، نباید از مسئله مقدس تربیت اسلامی غفلت ورزید اولیا ،مدیران، معلمان و همه و همه باید به مسئله تربیت اسلامی اهتمام بیشتر قائل بشوند و بدانیم علم و دانش بدون تربیت و اخلاق ظلمت و جهالت بار می‌آورد.

وی در ادامه از اقدام بجا و شایسته صدا و سیما به خاطر تهیه و پخش برنامه فاخر و بسیار ارزشمند حسینیه معلی تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد:تهیه و پخش این برنامه فاخر در این روزهای مبارک بسیار آموزنده و تحسین برانگیز است.

خطیب نماز جمعه کمالشهر در ادامه به مصیبت غزه اشاره کرد و گفت : اولا، همانطوری که مقام معظم رهبری چند روز قبل فرمودند، حمایت از مردم و مقاومت غزه مهمترین وظیفه قرآنی و حکم صریح دین اسلام است و جوانان غزه با ایستادگی و مقاومت خود در برابر شمرها و حرمله های زمانه؛ غده چرکین سرطانی دارند به دستورات قرآن عمل می‌کنند و انشاالله پیروزند. ثانیا ، صحنه خونین غزه ،کشته شدن ۳۰ هزار نفر بیگناه و زخمی شدن بیش از ۷۰ هزار مسلمان که اغلب کودک و زن بودند ، مظهر رسوایی کشورهای غربی و آمریکای مستکبر و نمایشگاه ذلت و زبونی کشورهای عربی وبه اصطلاح اسلامی است ! به راستی در برابر این کودکان پرپر شده غزه دولت‌های اسلامی چه جوابی دارند ؟!

وی افزود: چرا کشورهای اسلامی به دستور قرآن عمل نمی‌کنند و چرا با دشمنان خدا و مسلمانان ارتباط خود را قطع نمی‌کنند؟ چرا هیچ اقدام قاطع و موثری انجام نمی‌دهند؟ و به راستی چرا امروز علما و مردم مسلمان کشورهای اسلامی حاکمان نالایق و بزدل خود رامحاکمه نمی کنند ؟ فردای قیامت همه شما مسئول هستید و همه شما مواخذه خواهید شد. فردا تاریخ شما را محاکمه خواهد کرد. شما مسلمانان که روزگاری فاتحان خیبر بودید چرا امروز در برابر مشتی یهود و صهیونیست آدمکش چنین خوار و زبون شده‌اید؟ چرا ؟

حجت الاسلام نور پور در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات مظهر جمهوریت، رکن اصلی نظام و راه اصلاح کشور است و شرکت در آن از تکالیف مهم الهی ماست و همه ما به کوری چشم دشمن در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

وی افزود: مردم بدانید هر رای شما رای به امنیت رای به استقلال رای به عمران و آبادانی و رای به پیشرفت کشور است و دست رد به دشمنان قسم خورده است و هر رای شما تیری است بر قلب چرکین دشمنان قسم خورده ناطق در ادامه به ضرورت انتخاب شخص اصلح تاکید کرد ضمن تاکید بر شناخت و انتخاب نماینده اصلح به کاندیداها هم توصیه کرد از تخریب همدیگر و توهین و بداخلاقی و سیاه نمایی و دادن وعده‌های غیر قابل تحقق اجتناب کنند.

خطیب نماز جمعه کمالشهر در پایان یادآور شد کمالشهر با مردمان مومن و متدین و انقلابی دارای مسائل و مشکلاتی است که انشاالله با دست مبارک مسئولین محترم به ویژه شخص استاندار جهادی و بسیجی استان برطرف شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha