شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: با ظهور امام زمان (عج) جبهه استکبار و ستمگری از بین خواهد رفت و جهان مملو از عدل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم نیمه شعبان در شهر برازجان، اظهار داشت: مردم برازجان در تمامی محافل دینی گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و حضور برادران و خواهران در مراسمات مذهبی مثالی زدنی است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: احیا و شب زنده داری نیمه شعبان از گذشته مرسوم بوده است و اعمالی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه قرائت زیارت «امام حسین (ع)» در این شب ارزشمند است، گفت: شب نیمه شعبان هم پای شب «قدر» محسوب می شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عشق و دلدادگی به مهدی فاطمه(س) برای مردم ما یک افتخار است.

وی عنوان کرد: یکی از حقایقی که در زندگی ما وجود دارد، حیات ما توام امید به آینده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر روزی امید را از ما بگیرند دست از زندگی می شوییم و تمامی برنامه های خود را تعطیل می کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امید به آینده دو حالت دارد، گفت: عده ای امید به کار خوب و ارزشمند برای دست یابی به کمال را دنبال می کنند، عده ای دیگر نیز امید به آینده اما برای رسیدن به گناه دارند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امید به آینده برای دست یابی به کمال ارزشمند است، افزود: انتظار به این معنا است که نسبت به وضع جهان راضی نیستیم و نسبت به آینده خوب امید داریم که با ظهور حضرت ولی عصر (عج) محقق شود.

وی ادامه داد: با ظهور امام زمان (عج) جبهه استکبار و ستمگری از بین خواهد رفت و جهان مملو از عدل می شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اگر امروز می بینیم کودک کشی در جهان صورت می گیرد به این دلیل است که حکومت صالحان در روی زمین وجود ندارد. دولتی که پایان همه دولت ها است و بشر روی خوشبختی و نیک بختی می بیند، دولتی است که متعلق به اهل بیت (ع) می باشد و انسانی از میان اهل بیت (ع) ظهور خواهد کرد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی به خاطر امید به آینده شکل گرفت و بستر سازی برای دولت صالحان است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برای خوشحال کردن دل حضرت ولی عصر (عج) باید از رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب حضرت اطاعت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ۴۵ سال ملت ما این انقلاب را همراهی کرده اند و در ۱۱ اسفندماه نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha