شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: این نظام خدمت فراوانی در این 45 سال انجام داده است؛ لذا مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند و رضایتمندی مردم را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در جمع مردم کاکی با بیان اینکه دوست شناسی و دشمن شناسی یک مسئله مهم در اسلام است، اظهار داشت: گاهی اوقات ممکن است مسئولین در کارهای خود کوتاهی کنند اما بنا نیست که به این افراد برچسب دشمن بزنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن با لبخند زدن به دنبال جذب دل های مردم است تا به آن‌ها اعتماد کنند و به خودی ها پشت نمایند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برخی از سوژه ها را بزرگ نمایی می کند تا مردم ناامید شوند، گفت: دشمن تا زمانی لبخند می زند که شما را همراه کند و بعد از آن هیچ رحمی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که فقط در زبان خود اظهار علاقه به انقلاب می کنند با افرادی که در تمامی صحنه ها پای کار نظام هستند تفاوت دارند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: بازاریان برای پیروزی انقلاب اسلامی کرکره مغازه‌ها را پایین کشیدند و اعتصاب کردند و در مقابل رژیم طاغوت ایستادند و هنگام جنگ تحمیلی نیز ثابت قدم و پای کار انقلاب ایستادند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هیچگاه نباید به تعریف های دشمن دل‌خوش باشیم، ادامه داد: مدیران باید قدر مردم را بدانند و مشکلات مردم را رصد کنند و به موقع در کنار مردم باشند. اگر چنین شود مردم به کار و تلاش مسئولان دلگرم می شوند و به لبخند دشمنان توجهی نمی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: این نظام خدمت فراوانی در این 45 سال انجام داده است؛ لذا مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند و رضایتمندی مردم را به دست آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha