دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست انتخابات

حوزه/ مشاور فرماندار گناوه در امور بانوان و خانواده گفت: روحانیت همیشه و در همه حال پای نظام و ارزش های انقلاب بوده اند، در این زمان هم وظیفه سنگین تری دارند و از فضایی که در اختیار دارند سعی در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز جلسه تبیین و روشنگری با موضوع انتخابات با حضور مشاور فرماندار در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزار شد.

در این نشست لیلا دولتخواه مشاور فرماندار گناوه در امور بانوان و خانواده در خصوص انتخابات اظهار کرد: مردم در صحنه، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و موجب اقتدار نظام اسلامی و اقتدار کشور می شود یعنی هیچ چیزی و هیچ قدرتی به اندازه حضور مردم، قدرت افزا برای کشور نیست.

وی اضافه کرد: روحانیت شیعه یک نهادی ریشه دار و عمیق می باشد که هیچگاه در طول ۱۴۰۰ سال گذشته علی رغم مشکلات عدیده که با آن مواجه بوده، سست نشده و مقاوم ایستاده است و گسترش این نهاد در جهان انکار شدنی نیست.

دولتخواه تصریح کرد: دلیل جنگ ترکیبی و تلاش دشمن در این برهه برای برگزار نشدن انتخابات باشکوه، همین توسعه روحانیت در عالم است؛ روحانیت همیشه و در همه حال پای نظام و ارزش های انقلاب بوده اند، در این زمان هم وظیفه سنگین تری دارند و از فضایی که در اختیار دارند سعی در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند و با کار مدیریتی تلاش در جهت پر شور کردن انتخابات داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha