شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/مجمع بسیجیان شهرستان پلدختر در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مجمع بسیجیان شهرستان پلدختر در پیامی از مردم ولایی شهید پرور و انقابی استان لرستان برای شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
آبروی جمهوری اسلامی در حضور مردم درپای صندوق های رای و تاثیر یکایک مردم در انتخابات مدیران کشور است . ( امام خامنه ای مد ظله العالی ۱۳۹۲/۱/۱)
واقعیت این است که انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و عاملی بسیار مهم و تعیین کننده در انسجام بخشی ملی و استمرار نظام ولایی و پیشرفت کشور به شمار می رود. درباب اهمیت انتخابات مجلس همین بس که حضرت امام خمینی (رض) می فرماید :مجلس یک چیزی است که در راس همه اموری است که در کشور است .( صحیفه نور ج۱۸ص۲۸۲).
همچنین رهبر معظم انقلاب می فرمایند :مجلس محور اصلی تصمیم گیری در کشور است ،( امام خامنه ای مد ظله ؛ ۱۳۹۰/۷/۲۰
در شرایطی که راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی بر اعمال فشار حداکثری همراه با تهدید و ارعاب و جنگ گسترده روانی با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای خود با هدف القای یاس و ناامیدی و تحمیل اراده خود بر نظام و مردم کشورمان با شیوه های جنگ ترکیبی شامل استفاده از همه ابزارهای سخت و نرم متمرکز شده است ، لذا در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ،تلاش و مجاهدت مجدانه و خستگی ناپذیر برای شکل گیری مجالسی در تراز انقلاب اسلامی در فضایی امن و با مشارکت حداکثری با توجه به شرایط داخلی و منطقه ای و بین المللی ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و وظیفه ای همگانی و ملی است که بطور قطع نیل به چنین اهدافی درسایه انتخاباتی آگاهانه و با مشارکت بالا از سوی آحاد مردم هوشمند وزمان شناس و انقلابی ممکن خواهد بود.
شکی نیست که مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری محصول رای و عملکرد مردم بوده و مسئولیت شهروندان و رای دهندگان در بررسی و تحقیق و مشورت و انتخاب بهترین و شایسته ترین و پاکترین و ولایتمدارترین افراد در بین نامزدها در این زمینه دوچندان است، چرا که پیامدهای عملکردی نمایندگان منتخب تا حد زیادی متوجه رای دهندگان و موکلان است .

اکنون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آزمونی فراروی ملت ایران در یکی از حساس ترین دوره های انقلاب اسلامی است که می بایست نقش بسیار مهمی در حمایت و پشتیبانی از راهبردها و تدابیر مقام معظم رهبری ایفا نموده و سنگری قابل اطمینان را جهت مقابله با زیاده خواهی و توطئه های نظام استکباری ایجاد نماید .
بر این اساس مجمع بسیجیان شهرستان پلدختر به عنوان تشکلی مردم نهاد و فراگیر در راستای رسالت اجتماعی و سیاسی خود از آحاد مردم شریف و متدین وبا بصیرت و انقلابی و عزیز استان لرستان و شهرستان پلدختر دعوت می نماید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اثبات اقتدار ملی و افزایش اعتبار بین المللی ناشی از پشتوانه مردمی با حضور آگاهانه و با بصیرت و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در یازدهم اسفند ماه به تکلیف دینی و وظیفه انقلابی خود عمل نموده و دشمنان قسم خورده این نظام مقدس را یکبار دیگردر دستیابی به اهداف شوم خود مایوس و ناکام گذارند.


مجمع بسیجیان شهرستان پلدختر

اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha