دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش شکوه مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ازبرخی نامزدهای انتخابت مجلس شورای اسلامی گلایه‌مندیم که به نام داغ شدن تنور انتخابت حرمت‌شکنی می‌کنند و در تبلیغات خود اتفاقات ناخوشایند دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی امروز در همایش «شکوه مشارکت» که با حضور نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، هدف از تشکیل این نشست را دو رویکرد آشنایی با دیدگاه‌های فقهی، ولایی و ساختار نظام ولایی نامزدها و نیز ارائه الگوی مناسب برای تبلیغات سالم انتخابات عنوان کرد.

مدیر حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بداخلاقی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها در تبلیغات برخی نامزدهای انتخابات مجلس تصریح کرد: ضمن تشکر از شورآفرینی کاندیداها، اما اتفاقی افتاده است که جای گلایه برای ما حوزویان گذاشته است اینکه بعضاً در تبلیغات حرمت شکنی می‌شود، هم کاندیدای محترم انتقادات تند و تیزی نسبت به هم داشتند هم در نحوه پوشش تبلیغات حرمت ها شکسته است.

رئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این همایش باعث می‌شود به مردم بگوییم می شود شور و نشاط باشد اما حریم ها حفظ شود.

وی ادامه داد: از تمامی کاندیدا ها در استان با مراتبی که هست گلایه داریم که حرمت ها رعایت نشد. کاندیداها نسبت به این قضیه کم اهمیت بودند به نام داغ شدن تنور اتفاقاتی ناخوشایند روی داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهی دو نامزد انتخابت مجلس خبرگان رهبری را اسوه اخلاق خواند و افزود: این جلسه مناظره و مباحثه نیست آشنایی و ارائه الگوی مناسب برای نامزدهای مجلس است که می توان رقیب و در عین حال رفیق باشیم می توان حرفها را بدون تنش زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha