شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
یسز

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی برلزوم برخورد نمایندگان مجلس با مفسدین اقتصادی و عدم تبعیض در تخصیص بودجه در توسعه مناطق شهری تاکید کرد.

حجت الاسلام ایوالفضل سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، برلزوم پایبندی نمایندگان مجلس از قوانینی که به تصویب می رسانند گفت: نماینده اصلح کسی است که قوانینی که خودش در مجلس به آن رأی می دهد پایبند باشد نه اینکه هیچ توجهی به آن قانون نداشته باشد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه نماینده اصلح باید در اطرافیانش جستجو کند گفت: قطعا نماینده ای که هیچ توجهی به اطرافیان و طرفدارانش که به خاطر منافع شخصی دورش جمع شده اند نداشته باشد اصلح نیست.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه طرفداران کاندیداها باید افرادی صادق و درستکار را انتخاب کنند تصریح کرد: نماینده ای که در تبلیغات سرمایه داری برایش پول خرج کرده، قطعا پس از اینکه رأی بیاورد توقع جبران هزینه هایش را خواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه نماینده اصلح باید نسبت به رفع مشکلات فرهنگی ،معیشتی، اقتصادی و مدیریتی مردم و کشور دغدغه مند باشد گفت: نماینده اصلح کسی است که ضمن شناخت ابعاد مختلف مشکلات، راه حل مناسب را با بهره گیری از نخبگان پیدا کند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات معیشتی در داخل کشور قابل حل می باشد خاطرنشان کرد: نماینده اصلح کسی است که با تکیه بر تقوای الهی از نخبگان فرهنگی، اقتصادی، علمی، اندیشه ورز و...برای حل مشکلات کمک بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم دوری جستن کاندیداها از سیاه نمایی در کشور تاکید کرد و با بیان اینکه از کاندیداها انتظار داریم بر اساس دستورات اسلام و با پیدا کردن مسیر صحیح نسبت به تصویب قوانین در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش نمایند گفت : نماینده اصلح کسی است که با استفاده از منابع انسانی بدون وابستگی به حزب، جناح و فامیلی در جهت حل مشکلات جامعه تلاش نماید.

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم شایسته سالاری در مدیریت اجرایی کشور تاکید کرد و با بیان اینکه اگر از اول انقلاب تاکنون شایسته سالاری در ادارات حکم فرما بود بسیاری از مشکلات را نداشتیم گفت: متاسفانه بعضی از کاندیداها پس از رای آوردن به جای استفاده از افراد شایسته و نخبه از افرادی که در ستاد و یا حزب آنها فعالیت نموده در مدیریت اجرایی استفاده می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم برخورد نمایندگان مجلس با مفسدین اقتصادی و عدم تبعیض در تخصیص بودجه در توسعه مناطق شهری تاکید کرد و یاد آورشد: اگر استاندار، فرماندار، وزیر و نماینده مجلس در مدیریت اجرایی کشور شایسته سالاری و روحیه جهادی را سرلوحه کارشان قرارداده بودند الان با مشکلات عدیده رو برو نبودیم.

امام جمعه آران و بیدگل برلزوم تحقیق بیشتر مردم نسبت کاندیداها تاکید کرد و یاد آورشد: مردم قبل رای دادن باید سوابق کاندیدها را به صورت دقیق مورد بررسی و تحقیق قرار دهند .

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه نماینده مجلس نباید منافع محرومین را فدای منافع فرد و یا سرمایه دار کند یاد آورشد: دلیل اینکه شهید مدرس و رجایی ها برای مردم الگو شدند به خاطر اینکه منافع جمع را بر منافع فرد، حزب ،گروه خاص و سرمایه دار ترجیح می دادند.

امام جمعه آران و بیدگل، روحانیون را در تمام دوران طرفدار مردم دانست و با بیان اینکه روحانی که طرفدار مردم، مظلومین و مستضعفین نباشند دربین مردم جایگاهی ندارد گفت:روحانیون در تمام مراحل باید طرفدار مظلومین و مخالف ظالمین باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha