شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1140996
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
خانی

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت:دشمن دنبال شکسته شدن وفاق ملی و کم رنگ کردن گردش نخبگانی است.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی،امام جمعه نورآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با دعوت از مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشت:انتخابات شاخص توفیق و علامت بسیار حساس و واضحی از مردم سالاری دینی در کشور ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اسلامیت و جمهوریت شاکله اصلی نظام سیاسی جمهوری اسلامی است ،اظهار داشت: مردم فهیم و انقلابی ما در تمام انتخابات گذشته پرشور در صحنه بوده و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز ثابت خواهند کرد که هنچنان وفادار به آرمان های اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه دشمنان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند،خاطر نشان کرد: دشمن دنبال شکسته شدن وفاق ملی و کم رنگ کردن گردش نخبگانی است اما حضور گسترده و پرشورمردم در انتخابات موجب بازنگری دشمن در محاسباتش خواهد شد تا از توهمات باطل خود فاصله گیرد.

حجت الاسلام خانی با اشاره به شاخص‌های ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انتخاب اصلح اظهار داشت: قوی و کارآمد بودن، شجاعت در عمل، آشنا به نیازهای کشور و جامعه، بصیر، با تدبیر و برنامه، پایبند به مبانی و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، صمیمیت با مردم و خود را خدمتگزار و نوکر آنها دانستن، استکبار ستیزی، شجاعت و مقاومت برابر فشارهای دشمن، امانتداری، پاکدستی و صادق بودن از شاخص های کاندیدای اصلح است.

وی در پایان با بیان اینکه وفاق ملی، دشمنان را مایوس و سرخورده خواهد کرد،گفت: مردم ما ۱۱ اسفند تکلیف سیاسی خود را انجام و برای رضای خدا، حمایت از ولایت و وطن پای صندوق‌های رای حضور چشمگیری خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha