یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فعالیت های انتخاباتی طلاب

حوزه/ خانم قربعلی فعالیت‌های انتخاباتی سفیران رضوان مدرسه علمیه صدیقه فاطمه(س) گرگان را تشریح کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم، مهمترین اصل در هر انتخابات به ویژه انتخابات ۱۱ اسفند امسال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم طاهره قربعلی در تشریح برنامه‌های انتخاباتی طرح بینات مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان بیان کرد: انتخابات یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری مردم مهمترین اصل در هر انتخابات به ویژه انتخابات ۱۱ اسفند امسال است.

وی تضعیف انتخابات را خوشایند دشمنان جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کرد تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشورمان باشیم.

مسئول طرح بینات مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان، تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور را مصداق ناکامی و ناامیدی دشمنان خواند و تصریح کرد: وظیفه جوانان متعهد و دوستداران انقلاب این است که برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن در القاکردن ناامیدی در جامعه؛ با ترویج ایمان و امید و دعوت به مشارکت در انتخابات به خصوص نسل جوان، تلاش کنند.

خانم قربعلی به تشریح برنامه‌های انتخاباتی طرح بینات اشاره و اضافه کرد: با برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در اعیاد شعبانیه، ضمن پذیرایی از مراجعین بر اهمیت حضور پرشور در انتخابات پیش رو تاکید شد.

وی به برگزاری موکب انتخاباتی در پارک شهر گرگان در روزهای منتهی به انتخابات اشاره کرد و گفت: ایستگاه انتخاباتی در پارک شهر گرگان همراه با ویژه‌ برنامه‌های تریبون‌ آزاد، غرفه‌ کودک‌ و مادران، پویش «من رأی می‌هم» توسط طلاب و کارکنان مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان در راستای تشویق و ترغیب مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد که با استقبال خوب جوانان و مردم روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha