دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1141049
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:۱۱ اسفند روز تجلی وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی از مردم شهید پرور و بابصیرت لرستان برای حضور در حماسه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یازدهم اسفند ماه، روز تجلی همدلی، وحدت و انسجامِ ملت بزرگ ایران اسلامی و روز خلق حماسه ای دیگر با حضور در انتخابات است.

از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی، بارها با اراده پولادین، و حضور بهنگام خود، در صحنه‌های گوناگون، از جمله انتخابات، برای میهن اسلامی عظمت و شکوه آفریدند و رسالت خود را ایفا نموده اند.

ارزشمندترین رکن حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران، که باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده همواره مردم بوده اند، و هر کجا حضور و مشارکت مردم در رویدادهای سیاسی و اجتماعی بیشتر بوده، اقتدار و افتخار و عزت به ارمغان آورده است.

آنچه مسلّم است اینکه حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، ضمن مشارکت در سرنوشت کشور، به منزله پیمان ملی و تجدید عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای والا مقام و امامین انقلاب اسلامی، و سپری محکم در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان و استکبار جهانی است.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست، و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام نقش موثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند، و ملت شریف ایران بار دیگر از امتحان سربلند بیرون خواهند آمد.

امیدوارم نتیجه این انتخابات زمینه ساز حضور شایسته ترین افراد، دانا، توانا، متخصص، و متعهد، توانمند، اثرگذار، تحت لوای نائب حضرت ولیعصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مد ظله العالی» و بسترآفرین پیشرفت و توسعه، و تحول همراه با جهش در استان لرستان باشد.

اینجانب از آحاد مردم متدین بصیر و دشمن شناس و انقلابی استان لرستان، و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند دعوت می‌نمایم که با حضور پر شور و شعور خویش پای صندوق‌های رای و ترغیب اقشار مختلف، خصوصاً جوانان عزیز، در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در محقق نمودن جمهوریت و اسلامیت و مردم سالاری دینی، بهترین انتخاب را رقم بزنند، و دو مجلس وزین و کارآمد، با پشتوانه قوی مردمی تشکیل دهند، و در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت برسانند.

«سید احمد رضا شاهرخی»
۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ برابر با ۱۹ شعبان ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha