دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شرکت آیت الله فاضل لنکرانی در انتخابات

آیت الله فاضل لنکرانی بعد از شرکت در انتخابات گفت: کسانی که به اسلام و میهن دل بسته اند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) دقایق اولیه رأی گیری در انتخابات شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پیداست که این دوره از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین دوره‌های انتخابات بعد از انقلاب است و علتش این است که کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام ادامه داد: اولاً ما نیاز به یک مجلس بسیارقوی و کارآمد و مفید داریم. توصیه‌ام این است که واقعاً مردم با تحقیق، افرادی که کاردان و اهل قانون باشند و بتوانند قوانینی که مشکلات مستضعفان و مردم را برطرف کنند، در عین اینکه باید متعهد و انقلابی باشند، اما در درجه اول باید در این دوره افراد اهل قانون،‌ با تجربه و دلسوز را انتخاب کنند.

وی افزود: دشمن سرمایه‌گذاری که در این دوره برای عدم حضور مردم کرده،‌ در طول تاریخ انقلاب نبوده و تمام شبکه‌های بین المللی دنیا علیه این انتخابات وارد میدان شده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: آنهایی که دل به اسلام، انقلاب، ایران و شهدا دارند و دلسوز آینده کشور و نسل آینده و فعلی هستند حضور پیدا کنند و یک حضور آگاهانه داشته باشند.

آیت الله فاضل لنکرانی در پایان گفت: ان شاء الله امیدواریم که مردم یک مجلس خبرگان قوی، مجلس شورای اسلامی بسیار قوی را رقم بزنند و این را در کارنامه انقلابی خودشان ثبت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha