یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام صفری

حوزه/حجت‌الاسلام صفری،امام جمعه مشگین شرقی با بیان اینکه نماد و تجلی این اتحاد همان شرکت در انتخابات است، افزود:انتخابات در همه عرصه های زندگی ما تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لاهرود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رای اولی ها، شرکت در انتخابات را تجلی وحدت ملی و انسجام اسلامی دانست و گفت:هرکس ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، قدرت ملی، سرنوشت خود و کشور و پیشرفت ملت را دوست دارد باید در انخابات شرکت کند و فعال باشد و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کند.

وی رمز پیروزی و مبارزه از ابتدای انقلاب تاکنون را اتحاد و ید واحده دانست و خاطرنشان کرد:ادامه نهضت نیز با اتحاد و ید واحده انجام می شود و با این تفکر به اوج قله می رسیم.

امام جمعه مشگین شرقی با بیان اینکه نماد و تجلی این اتحاد همان شرکت در انتخابات است، افزود:انتخابات در همه عرصه های زندگی ما تاثیرگذار است.

حجت الاسلام صفری انتخاب اصلح را مهمترین هدف از شرکت در انتخابات اعلام کرد و گفت:با انتخاب اصلح است که می توانیم پیشرفت و ترقی کشور را در همه عرصه ها شاهد باشیم و تعالی کشور در گرو همین انتخاب اصلح است.

وی با اشاره به اینکه فردای انتخابات باید فردای مهربانی، مهر ومحبت، تعامل و وحدت و همکاری باشد، بیان کرد:باید تمام حب و بغض های شخصی و جناحی را کنار بگذاریم و با رعایت اخلاق انتخاباتی به فکر پیشرفت کشور باشیم و مشکلات کشور را با تعامل و وحدت حل کنیم.

امام جمعه مشگین شرقی شرکت خانوادگی در انتخابات را جلوه های زیبای مشارکت اعلام و تصریح کرد:شرکت در انتخابات عبادت و ثواب و جهاد بزرگی است و اگر با نیت خالص رای دهی انتخابات پرشور و بی سابقه ای را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به هجمه های دشمنان علیه کشور، گفت:امروز دشمنان بیشتر از ما منتظر نتیجه انتخابات هستند و باید با حضور باشکوه و غیرتمندانه اجازه ندهیم تا دشمنان داخلی و خارجی به مطامع خود در کشور ما دست یابند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به وضعیت غزه اشاره کرد و آن را بسیار غمناک و اسفبار توصیف کرد و گفت:نزدیک 30 هزار انسان بیگناه را در غزه قتل عام کرده اند که جا دارد همه دنیا بر این مصیبت ناراحت باشند و کاری کنند.

امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر قطع روابط کشورها با اسرائیل، ادامه داد:کسانی که بر این جنایت بی تفاوتی پیشه کرده اند سهیم و شریک جرم اسرائیل هستند. دشمنان سعی دارند الان با تحریم غذایی و گرسنگی نسل کشی کنند هیچ انسان آزاده و مسلمانی نمی تواند به این ظلم و جنایات بی تفاوت باشد.

خطیب جمعه مشگین شرقی در پایان به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از رشادت ها و فداکاری های این عزیزان در حفظ امنیت کشور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha