یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان و نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از حضور حماسی ملت همیشه بصیر ایران اسلامی واستان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امام جمعه شهرستان تاکستان و نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از ملت شریف ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه استان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر نمود.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر حضور حماسی و پرنشاط مردم شریف ایران در انتخابات یازده اسفند، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشاند. این جهاد و تلاش مردم، نشانه‌ تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و لبیک به دعوت ایشان بود. پیروز واقعی این انتخابات ملت شریف ایران و رهبری عزیز نظام هستند که با خلق حماسه ای دیگر ضربه محکمی به دهان یاوه گویان خارجی زدند.
اینجانب به سهم خود ضمن تقدیر و سپاس فراوان از ملت سرفراز ایران، به ویژه مردم شریف و فرهیخته استان قزوین که در روز گذشته در انتخابات حضور یافتند؛ از خداوند متعال سربلندی وموفقیت مردم ایران را در همه عرصه ها خواستارم.
ان شاءالله با دعای خیر شما مردم عزیز و لطف خداوند متعال، بتوانم بار دیگر مسئولیتی را که در مجلس خبرگان رهبری به اینجانب سپردید، به سرانجام برسانم.
علی اسلامی
امام جمعه شهرستان تاکستان و نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری
و امام جمعه تاکستان
۱۲ اسفند۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha