یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سیدمجتبی حسینی

حوزه/ منتخب مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد،آیت الله سیدمجتبی حسینی، منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و نماینده رهبر انقلاب در عراق در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صَابِرُوا وَ رَابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ"

ملت غیور مؤمن و وفادار ایران اسلامی!
بار دیگر با حضور گرم و پر شور خود انتظار بد خواهان خارجی و داخلی را تبدیل به یأس کردید و وفاداری خود را به اسلام و انقلاب و خون شهداء و ندای امام راحل و دعوت رهبر عزیز وحکیممان ثابت نمودید.
آری وجود برخی نارسائی‌ها و کمبودها و مشکلات اقتصادی، شما را بر آن نداشت که نعمت عظیم انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و رهآوردهای چشم گیر آنرا در مدت چهل و پنج سال علی‌رغم تلاش‌های پیگیر دشمنان انقلاب، قدر شناسی نکنید.
این جانب به سهم خود این حضور مقدس را در پای صندوق‌های رأی در سراسر ایران و بالأخص مردم مؤمن خراسان رضوی که متنعم به این جوار مبارک هستند قدردانی نموده و حسن ظن شان را به این کمترین، سپاس می‌گذارم و بهروزی و رفع تمامی مشکلات و قطع دست‌های فتنه و خیانت را از این مرز و بوم از خداوند منان خواستارم.
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

سید مجتبی حسینی
عضو مجلس خبرگان رهبری
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha