یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه بدنبال آسیب به بنیان خانواده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش امروز در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز، اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند، افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حشمت فردوس IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    0 0
    نگران بنیاد خانواده باشی صیغه ساعتی آزاد نیست
    • مع الفارق IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      0 0
      صيغه يك قاعده هست، اما ولنگاری طبق کدام قاعده هست؟ ازدواج موقت یک وسیله برای کسانی است که نتوانند ازدواج دائم بکنند یا به طور موقت امکانش رو نداشته باشند یا حتی کلا نخواهند ازدواج دائم کنند، تا به گناه نفتند. اما تحریک بلاانقطاع جنسی چه چیزی از خانواده باقی می گذارد؟