دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عیادت از امام جمعه پارس آباد

حوزه /فرماندار شهرستان پارس‌آباد به همراه معاونان از امام جمعه این شهرستان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل،فرماندار شهرستان پارس‌آباد به همراه معاونان و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه دوشنبه با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی، امام جمعه این شهرستان، با وی دیدار و عیادت کردند.

در این دیدار حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ضمن تبریک حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از فرماندار و اعضای هیئت های اجرایی و نظارت و همچنین نیروهای نظامی و امنیتی در برگزاری این انتخابات قدردانی کرد.

وی مردم شریف شهرستان پارس‌آباد را مردمی ولایت مدار، شهید پرور و با بصیرت بالا عنوان کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشانه بلوغ سیاسی و ارتقای سطح آگاهی در منطقه است.

جابر جهان‌بین، فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار از دیدار با امام جمعه ابراز خوشحالی کرد و گفت: حقیقتا مردم شهرستان در این مدت اندک کسالت، مشتاق دیدار و دعاگوی ایشان بودند.

جهان‌بین افزود: تمام تلاش و برنامه ریزی ها انجام شد و خدا را شاکریم که انتخاباتی با امنیت و با شکوه برگزار شد و مردم شریف شهرستان با مشارکت منحصر به فرد خود ولایت مداری و پایبندی به نظام را به نمایش گذاشتند.

وی از تبدیل فضای رقابتی انتخابات به فضای رفاقتی و برادرانه خبر داد و گفت: امیدواریم دور دوم انتخابات نیز همانند دور اول به صورت با شکوه برگزار و منتخب مردم شریف برای خدمت به ملت راهی مجلس گردد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha