شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فل

حوزه /حجت الاسلام سلیمانی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، برنده انتخابات را مردم و بازنده را دشمنان دانست و افزود: منتخبین مردم با جبران ضعف های گذشته باید اولویت کاری خود را با تصویب قوانین موثر درجهت رفع مشکلات معیشتی و فرهنگ مردم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن اشاره به حوادث غزه اظهار داشت :با گذشت ۵ ماه از کشتار مردم مظلوم غزه و شهادت بیش از۳۰ هزار نفر که دو سوم آنها را کودکان تشکیل می دهند علیرغم اینکه رژیم صهیونیستی به هیچکدام از اهدافش نرسید باعث شده تا نفرت جهانی نیز علیه این رژیم افزایش یابد.

امام جمعه آران و بیدگل به اعتراضات مردمی علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و یاد آورشد : نفرت جهانی علیه این رژیم به جایی رسیده که نیرو های ارتش امریکا خود را می سوزانند و یهودی ها نیز در اسرائیل خواهان توقف جنگ و کناره گیری نخست وزیر این کشور می باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دست برتری در منطقه برای نیرو های مقاومت می باشد یاد آورشد :دست برتری در منطقه متوجه یمن، حزب الله لبنان و مقاومت عراق و سوریه است.

امام جمعه آران و بیدگل به حضورپرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند علیرغم بمباران تبلیغاتی دشمنان در کم رنگ جلوه دادن حضور مردم اشاره کرد و یاد آورشد: مردم با سلایق مختلف با حضور پرشور درپای صندوق های رای توطئه دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، برنده انتخابات را مردم و بازنده را دشمنان دانست و افزود: منتخبین مردم با جبران ضعف های گذشته باید اولویت کاری خود را با تصویب قوانین موثر در جهت رفع مشکلات معیشتی و فرهنگ مردم قرار دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha