یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدی محلاتی

حوزه/ رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن(عج) از توزیع ۳۰۰ هزار وعده غذایی میان مددجویان ۸۰ موسسه خیریه فارس تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مهدی محلاتی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان طرح افطار ویژه ایتام و مستمندان که مجموعه ورزشی شاد برگزار شد، با اشاره به اینکه هفدهمین اجرای طرح توزیع افطاری ویژه ایتام و مستمندان است، اظهار کرد: این طرح یکی از بزرگ ترین طرح های محرومیت زدایی است که هفدهمین سال اجرای آن است که توسط خیریه حجت بن الحسن(عج)، موسسه خیریه شهر راز و موقوفه محلاتی انجام می شود.

وی اهداف از اجرای طرح افطار در ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این طرح با هدف توزیع ۳۰۰ هزار وعده غذایی میان مددجویان ۸۰ موسسه خیریه استان فارس تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن(عج) عنوان کرد: توزیع وعده های غذایی به صورت خشکه در قالب ۵۰ تن برنج، رب گوجه، ماکارونی، روغن و غیره توزیع خواهد شد، خیرین نیز می توانند تا پایان ماه رمضان در یکی از سه طرح سلمان با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان جهت افطار چهار خانواده نیازمند، طرح طرح امیرالمومنین(ع) با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان برای افطار ۶ خانواده و طرح پیامبر اعظم(ص) با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان برای افطار ۸ خانواده شرکت کنند، خیرین می توانند برای شرکت در این طرح با شماره تماس های ۳۲۲۷۹۶۰۰ و ۳۲۲۵۹۶۰۰ تماس حاصل فرمایند.

وی خاطرنشان کرد: طرح افطار سال گذشته ۲۴۰ هزار وعده غذایی بود که امسال نیز این رقم به ۳۰۰ هزار وعده غذایی افزایش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha