شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه اردبیل

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل عاقبت به‌خیری و خداجویی را در خدمت به خلق خدا دانست و با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مسؤولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آن‌ها با جدیت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل،حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری استان با تبریک سال نو اظهار کرد: همچنان که توصیه شده ۲ روزِ انسان نباید مثل هم باشد، سال نوی ما هم باید با سال گذشته متفاوت و رو به پیشرفت باشد.

وی با بیان اینکه عاقبت به‌خیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است، افزود: فرصت خدمت نعمت خداوند به شما مسؤولان است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کار اداری وظیفه است و شما مسئولان علاوه بر اینکه به این وظیفه خود درست عمل کنید، بلکه کار را برای رضای پروردگار انجام دهید.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، بیان کرد: مسؤولان باید حامی و پشتیبان محرومان باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، لازم است مسئولان و مدیران استان اردبیل با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آنان با جدیت تلاش کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha