شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
معاون سپاه استان اردبیل

حوزه/معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ضعف در جنگ نرم فرهنگی، گفت: برای جبران این ضعف باید از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های شهدا و مقابله با هجمه‌های دشمن استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی در مراسم یادواره شهدای روستای قرآنی اردبیل اظهار داشت: در جنگ نرم فرهنگی سواد رسانه‌ای لازم را نداریم و برای جبران این ضعف باید از همه داشته‌های علمی و فرهنگی خود کمک بگیریم.

وی افزود: امروزه فضای مجازی بهترین بستر و ظرفیت مناسبی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های شهدا و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم و فرهنگی دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: در حالی که دشمن با تمام توان از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی سود می‌برد، ما آنچنان که باید از این فضا برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های شهدا سود نبرده‌ایم.

سرهنگ عطایی وجود آرامش و امنیت پایدار در جامعه امروزی نظام اسلامی را از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب و دستاورد بزرگ شهدا نام برد.

وی گفت: هر اندازه استمرار و مداومت برنامه‌های فرهنگی، همچون برگزاری محافل یادواره شهدا در جامعه بیشتر باشد، به همان اندازه توانسته‌ایم در مقابل هجمه‌های نرم فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

وی گفت: هدف دشمن امروزه هویت زدایی از انقلاب و نظام اسلامی با هدف قرار دادن مستقیم جوان‌ها و تلاش برای فاصله گرفتن نسل جوان امروزی از اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha