سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست خبرگان رهبری، مسئولان و نخبگان به میزبانی نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ظرفیت های گسترده و قابل توجه استان در عرصه های مختلف، گفت: نقش راه را باید از الان تعیین کرد و با برنامه بتوان به اهداف عالیه نظام راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، نشست رمضانی اعضای خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان و نخبگانی استانی به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

این نشست با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت نماینده ولی فقیه در خوزستان آغاز شد و در ادامه تلاوت قرآن و ذکر مصیب عزای حضرت امیرالمؤمنین(ع) انجام شد.

همچنین در بخش های مختلف این نشست، تعدادی از خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان و نخبگانی استان پیرامون محورهای جلسه گفتگو و نقطه نظرات خود را مطرح و بر ضرورت برنامه ریزی منسجم و واحد تأکید شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید براینکه برای سال جاری سه برنامه و اولویت وجود دارد، اظهار کرد: مسأله نخست پیرامون مسائل اقتصادی و معیشتی است که رهبر معظم انقلاب با بیان شعار سال رویکرد اصلی را مطرح کردند. باتوجه به نقش مشارکت مردم، باید موانع آن را برداشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به مسأله حجاب، بیان کرد: با مشارکت مردم و مسئولان می توان در میدان اتفاقی را شاهد بود. مسأله پایانی نیز پیرامون فرق و مذاهب است. باتوجه به شروع سال جدید، همه با برنامه ریزی دقیق و راهبرد در استان، در این سه موضوع گام هایی را برداشت. دشمن برنامه ریزی کرده، از سوی ما نیز باید برنامه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مسأله جمعیت بسیار با اهمیت است و باید از سوی خانواده ها بیشتر به آن توجه شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ظرفیت های گسترده و قابل توجه استان در عرصه های مختلف، ادامه داد: اگر بتوان الگویی به کشور ارائه کرد، طبیعتا سر بلند خواهیم بود. نقش راه را باید از الان تعیین کرد و با برنامه بتوان به اهداف عالیه نظام راه پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha