دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز با بیان اینکه در حمله تروریستی دمشق، تنها صحبت از جنایت نیست، گفت: صحبت از یک جرم آشکار است و متعاقبا مجازات مجرم نیز موجودیت پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز عید فطر تبریز با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق و حمله به بخش کنسولی ایران در سوریه، با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در جنگ با غزه و برهم خوردن برنامه سه گانه نتانیاهو از جمله اشغال غزه، نابودی حماس و آزادی اسرا، اظهار داشت: این شکست‌های پی در پی دست به دست هم داد تا رژیم صهیونیستی این جنایات را انجام دهد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال خروج از بحران غزه و تغییر زمین بازی است، گفت: این جنایت آکنده از توحش، نقض اصول انسانی و نقض اصول اولیه یک جنگ نظامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: صهیونیست‌ها با جنایت در دمشق بدعتی جدید را به نام خود ثبت کردند، چرا که حمله نظامی به سفارت خانه یک کشور در کشوری دیگر که بی دفاع‌ترین محدوده محسوب می‌شود، ریشه در قدرت نظامی‌اش ندارد و ریشه در استیصال این رژیم دارد.

وی با بیان اینکه در حمله تروریستی دمشق، تنها صحبت از جنایت نیست، گفت: صحبت از یک جرم آشکار است و متعاقبا مجازات مجرم نیز موجودیت پیدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار کرد: طبق وعده مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک روز ارتش، گفت: در روزهای نخست انقلاب اسلامی، تنها کسی که در برابر انحلال ارتش ایستاد، امام راحل بود چرا که بدنه ارتش را خوب می‌شناختند.

امام جمعه تبریز، با اشاره به بیعت نیروی هوایی ارتش سه روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با امام خمینی(ره)، یادآور شد: ارتش با این حرکت، کمر رژیم پهلوی را شکست و در طول این سال‌ها با تقدیم ۴۸ هزار شهید وفاداری خود را به مردم، نظام و انقلاب ثابت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند و در مراسم مذهبی، شب‌های قدر و اعتکاف رمضانی حضور پررنگی داشتند، از صدا و سیما نیز به دلیل پوشش و انعکاس این مراسم‌ها تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ضمن تبریک عید سعید فطر به تمامی مسلمانان جهان و به خصوص مسلمانان کشورهای همسایه، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر، فرصت دریافت جوایز الهی است و کسب رضایت خداوند در عید فطر، مستجاب شدن دعای مومن و پوشاندن گناهان بندگان از جوایز الهی است که خداوند به آنها که یک ماه به امر الهی لبیک گفتند و روزه گرفتند و نماز برپا داشتند، اعطا می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha