سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست هم‌اندیشی با مسئولین امور طلاب و دانش آموختگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مسئولین امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، نشست هم‌اندیشی مسئولین امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در محل کمیته امداد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی پناهی، مدیر امور ایثارگران فرهنگی و رفاهی حوزه‌های علمیه اعلام کرد: حوزه علمیه جهت تعامل کامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه آمادگی کامل دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی عنوان کرد: پیرو تفاهم نامه امضا شده بین حوزه‌های علمیه و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقداماتی در سطح استان صورت گرفته است که می‌تواند به صورت عملیاتی در استان‌ها گره گشای مشکلات جامعه‌ی تحت حمایت کمیته امداد و حوزه‌های علمیه گردد.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات عملیاتی شده می‌توان به مشاوره اسلامی طرح زکات و طرح صدقات اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهی با تأکید بر اهمیت تشکیل مراکز نیکوکاری و فواید آن از راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه استان یزد خبر داد.

وی افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری برکات زیادی دارد چرا که طلاب به عنوان معتمدین در جامعه مورد مراجعه خیرین بوده و از این طریق می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست هم اندیشی می توان به مسئله استفاده از ظرفیت های طلاب برای طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددکاری اسلامی همراه با آموزش طلاب اشاره کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد و نیز محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و پیشنهادات جهت تسهیل در امر همکاری دو نهاد پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha