شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1151860
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
حجت الاسلام اسماعیل شادمانی، معاون امور صیانتی، حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ دستاورد بزرگی عملیات « وعده صادق»، نتیجه همدلی، ظلم ستیزی و ولایتمداری ملت شریف ما است که همانا عزت و غرور ملی و مذهبی و همچنین یکپارچگی و هماهنگی در « عرصه میدان و دیپلماسی » را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شادمانی، معاون امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه، دستاورد بزرگ عملیات « وعده صادق» را در یادداشتی با عنوان « هماهنگی میدان و دیپلماسی » آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

عملیات غرورآفرین و وحدت بخش «وعده صادق» که نشان از سرزندگی، قدرت، صلابت و اقتدار نظام اسلامی است، نشان داد که ایران اسلامی در دفاع از امنیت، منافع و آرمان انقلابی ایران اسلامی با احدی تعارف ندارد.

برخلاف عده‌ای که تصور می‌کنند که ایران اسلامی پس از این عملیات از صبر استراتژیک خویش دست کشیده است، باید عرض کنیم که ایران نه تنها از صبر استراتژیک خویش هرگز دست نکشیده است، بلکه روز به روز نیز به سطح هوشمندی آن، افزوده است.

خاصیت صبر استراتژیک این است که یک کشور مقتدر و دارای برنامه مدون و قابل اجرا در جهت رشد و تعالی، می‌بایست در تمامی امور داخلی و بین‌المللی و ایجاد ارتباط قوی و سازنده با کشورهای دوست و همپیمان و همچنین در برخورد با دشمنان و مخالفان خویش دارای یک ساز و کار مدون باشد که برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت آن در قالب صبر استراتژیک تعریف شود.

در یک صبر استراتژیک و هوشمندانه تعریف می‌شود که در برخورد با دشمنان و ایجاد بازدارندگی نطقه‌ای و جهانی هیچ شتاب زدگی وجود ندارد و چنانچه تعرضی صورت بگیرد در زمان و مکان مشخص و در یک سطح کاملاً منطقی و حساب شده، اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

ایران اسلامی با هدایتگری مقام عظمای ولایت سعی نموده است که در عرصه‌های مختلف و تصمیم ساز به موازات اقدام در میدان نبرد نظامی،از عرصه دیپلماسی نیز غافل نبوده و شانه به شانه یکدیگر یاست‌های انقلابی و هژمونیک خویش را که برای دوستان دارای پیامی سرشار از صلح دوستی و عزتمندی است سعی کند که برای دشمنان نیز این پیام را مخابره کند که می‌بایست در مواجهه با ایران می بایست ملاحظات لازم را با یک ابر قدرت جهانی و اسلامی رعایت کنند و به یک ایران جدید که برخاسته از تفکرات ناب اسلامی و قابلیت عرض اندام در سطح جهانی دارد، سلام کنند.

جلوه بیرونی که امروز، جهانیان از ایران اسلامی به خود می‌بینند، نتیجه همدلی، ظلم ستیزی و ولایتمداری ملت شریف ما است که تلاش در جهت پایبندی به آرمان‌های امامین انقلاب می باشد که دستاورد بزرگی را نصیب ایشان کرده است که همانا عزت و غرور ملی و مذهبی و همچنین یکپارچگی و هماهنگی در «عرصه میدان و دیپلماسی» است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha