یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1155073
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
نرجسانه

حوزه/ مسئول مجموعه نرجسانه از برگزاری جشن بزرگ روز دختر در همدان خبر داد.

محدثه حیدری جوان، مسئول مجموعه نرجسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان اظهار کرد: جشن بزرگ ویژه دختران سنین ۱۲ تا ۳۰ سال با عوان "گلارام" همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه در سالن ابن‌سینا به همت مجموعه نرجسانه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی حضور بیش از ۲۰۰۰ دختر در جشن دخترانه گلارام شده است ادامه داد: کلیه دختران همدانی می‌توانند جهت شرکت در این مراسم نام و نام خانوادگی و سن خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به آیدی @sabtenam_narjesaneh پیام ارسال کنند.

حیدری جوان خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع اعم از برگزاری مسابقه، سخنرانی، نورافشانی و آتش بازی پیش‌بینی شده است و حضور خواننده ارزشی مجتبی الله وردی معروف به مجال نوید ما به دختران نرجسانه‌ای است.

وی افزود: پویش دختران ایران در کنار دختران غزه در مراسم مذکور آغاز خواهد شد و دختران نرجسانه به این پویش خواهند پیوست .

مسئول مجموعه نرجسانه با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم اجتماعی امروز جایگاه و نقش دختر در عرصه خانواده و اجتماع است، گفت: در اندیشه اسلامی دختر از جایگاهی برخوردار است که پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله در مهمترین مسائل اجتماعی آنان را وارد می‌سازد؛ در قضیه مباهله دختر خویش را همراه خورد برد در حالیکه در آن زمان اعراب دختران را زنده به گور می کردند.

وی بیان کرد: در تعبیر بسیار جالب دیگری خداوند در آیه ۴۹ سوره شوری از دختر به عنوان هدیه یاد می‌کند و انسان‌ها باید از این هدیه خداوند خوشحال شوند؛ این تعبیر بهترین تعبیر ممکن برای دختر است، همچنانکه برای پسر چنین تعبیری بکار نرفته است.

برگزاری جشن بزرگ ویژه روز دختر در همدان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha