یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
علی فدوی

حوزه/ سردار فدوی با تأکید بر اینکه به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر آمریکا هیچ‌ پیروزی مقابل ملت ایران نداشته و بحمدلله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود، گفت: ما در عملیات وعده صادق به تمام شیاطین و دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

به گزارش خبرگزاری، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در استان سمنان اظهار کرد: در طی ۴۵ سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا ما را از رسیدن به پیروزی نهایی باز دارد اما با عنایت خداوند متعال و بصیرت مردم ایران اسلامی روز به روز قدرتمندتر و استوار تر از گذشته به سمت قله های موفقیت گام بر می داریم ،افزود : در جنگ تحمیلی هشت ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، دشمن شکست خورد و بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه کشور با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته‌ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است، عنوان کرد: در کشور ما انسان‌هایی مؤمن، متقی و پر تلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.‌

سردار فدوی با بیان اینکه امروزه هر روز بر گسترده انجام کارهای جهادی افزوده می‌شود، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) برای به سرانجام رسانی نهضت آبرسانی به روستاها، عزم جدی دارد.

وی با اشاره به جهاد آبرسانی و آبخیزداری، احیای قنوات و سایر پروژه های محرومیت زدایی که آغاز شده است، گفت: مسئولان همراه و مردم متحد استان سمنان در موضوع سازندگی، پیشگام در کشور هستند.‌

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اهالی کویر، مردمانی سخت کوش و پرتلاشند و امور را به سرانجام می‌رسانند، گفت: مردم ایران، مردمانی با تمدن هزاران ساله و دارای فکر، اندیشه و نبوغ هستند.‌

سردار فدوی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم استفاده از مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع تمام وقت مردم است و باید به گونه‌ای اقدام نماییم که همه بدانند که ما در این جبهه نیز پیروزیم.

سردار فدوی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در همه موضوعات، از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد، بسیج در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، نقش اساسی دارد.

وی گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا هر روز سطح خدمات رسانی خود به مردم را افزایش دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر امریکا هیچ‌پیروزی مقابل ملت ایران نداشته و بحمدلله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود، گفت: ما در عملیات وعده صادق به تمام شیاطین و دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha