یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سید مفید حسینی کوهساری

حوزه/ معاون ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین الملل هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین الملل هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در تفاهم نامه فاخر حوزه و دانشگاه آزاد دیده شده است، تصریح کرد: دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه ایجاد شده است و لذا معتقدیم فضای گفتمانی بسیار ارزشمندی در حوزه و دانشگاه آزاد فراهم شده است .

حجت‌الاسلام والمسلمین کوهساری با بیان اینکه حضور طهرانچی به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را می توان نقطه عطف همکاری های حوزه و دانشگاه آزاد برشمرد افزود: ظرفیت های مشترک بسیار خوبی در حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با یک طرح کلان و آمایش ملی می توان فعالیت های عملیاتی ارزشمندی انجام داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیت نظام جمهوری اسلامی می دانیم از فعالیت ۴۰ هزار مبلغ دینی در سطح حوزه های علمیه کشور خبر داد.

گفتنی است در این مراسم در حکمی که از سوی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شد حجت الاسلام حسن خیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با حفظ سمت به عنوان رئیس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمد مرادخانی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha