جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
کد خبر: 1159158
۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
رز

حوزه / ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و اقشار مختلف مردم جوار چایخانهٔ امام رضا(ع) پارک آیت‌اله مدنی کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، به دنبال حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه، مردم دارالمؤمنین کاشان با شرکت در ویژه برنامهٔ گرامیداشت «شهدای خدمت» در جوار چایخانهٔ امام رضا(ع) در پارک آیت‌اله مدنی به سوگ نشستند.

این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، مدیران و مسئولان شهری و اقشار مختلف مردم به همّت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی کاشان با اجرای حسین جعفری‌راد همراه با مداحی محسن افشاری و آیین پرچم گردانی خادمیاران رضوی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت و با بیان خصوصیات رئیس جمهور محبوب و مردمی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری همه کارهای کشور ان‌شاءالله انجام خواهد شد و این اتفاقات خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط محمد عسگری آغاز شد و مردم و مسئولین با قرائت فاتحه، یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند و گروه موزیک یاحسین(ع) کاشان با نواختن مارش عزا فضا را محزون‌ کردند.

محمدجواد صادقی در این مراسم روایتگر فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا شد و افزون بر نواخوانی سیدمحسن سعادت‌دار، تلاوت قرآن مجلسی توسط استاد پهلوانی و اجرای سرود توسط گروه‌های صراط و مهر ولایت، گروه دمام زنی نینوای کاشان به هنرنمایی پرداخت و اعضای جمعیت هلال احمر کاشان نیز با اهدای گل به یادمان خادم‌الرضا حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یاد و خاطرهٔ شهدای خدمت را گرامی داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha