یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
رییسی

حوزه/ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: خدمت‌رسانی بی‌وقفه به زائران حرم رضوی، مسافران و مشایعت‌کنندگان پیکر مطهر شهید رئیسی رییس جمهور شهید و هیات همراه از سوی مراکز این دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، کامران قدس، در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد مقدس، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود مراسم تشییع «شهدای خدمت» با وسعت و خیل عظیم جمعیت برگزار شود و با توجه به اینکه سمنان در مسیر زائران حرم رضوی قرار دارد، مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان‌های تابعه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.

وی بیان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رییسی الگوی خدمت به جامعه بود، کسی که خالصانه در مسیر خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و در آخر هم در مسیر خدمت رسانی به مردم شهد شهادت نوشید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به روحیه انقلابی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که در سطوح اجرایی کشور وجود دارد، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز با سرلوحه قراردادن شهیدان خدمت، ضمن تعمیم بیش از پیش این الگوی رفتاری به همه بخش‌ها و واحدهای تحت پوشش حوزه سلامت، انتظارات مردم را از مسیر مدیریت صحیح و تخصصی، برای انجام خدمت به مردم دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت صحیح و هماهنگی واحدهای بهداشت، درمان و امداد و نجات برای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، ادامه داد: تمهیدات لازم مدیریت شود تا با توجه به مشارکت حداکثری مردم در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت در مشهد مقدس و افزایش تردد از استان سمنان، هموطنان با آرامش کامل از این مسیر عبور کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: آیین تشییع شهدای خدمت، یک بار دیگر نشان می‌دهد که همه امت، با هر گرایش، نگرش و سلیقه‌ای برای حفظ وحدت و انسجام ملی در کنار هم هستند و رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

بالگرد حامل حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد. سید محرومان به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha