یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امیدواریم رئیس جمهوری که در آینده نزدیک به عنوان جانشین شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انتخاب می‌شود راه این شهید که راه جهاد و خدمت به مردم بود را به خوبی ادامه دهد.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش در سانحه هوایی در سخنانی اظهار داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی از همان بدو ریاست جمهوری تا لحظه شهادت همواره در مسیر خدمت به ملت ایران حرکت کرد و نهایتاً در این مسیر جان خود را فدا نمود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود به برخی از صفات شهید رئیسی اشاره کرد و عنوان داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دارای صفات ممتاز بسیار بود که می‌توان به ولایت مداری، روحیه مردمداری، تواضع و پیگیری امور و کارها از سوی ایشان اشاره کرد.

حجت الاسلام محمودی افزود: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هرگز برای اداره کشور در اتاق ریاست جمهوری ننشست و همواره در حال سفر به استان‌های مختلف کشور به ویژه استان‌های محروم و مرزی همانند کردستان بودند به نحوی که ایشان و هیئت دولت سیزدهم سه بار متوالی به این خطه سفر داشت که این نشان دهنده تعهد اخلاقی و انسانی این شهید والا مقام به خدمت به ملت ایران بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس جمهوری که در آینده نزدیک به عنوان جانشین شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انتخاب می‌شود راه این شهید که راه جهاد و خدمت به مردم بود را به خوبی ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha