یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
رحمان بوالحسنی سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ دکتر بوالحسنی سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزش جهان را متحیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر رحمان بوالحسنی سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب در گفتگویی با تسلیت شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی حوادث و بحران‌های بسیار سخت را پشت سر گذاشته که با همراهی و همدلی مردم و مسئولین این حادثه‌ها به استحکام ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران منجر شده است.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش که به حق لقب شهدای خدمت را به خود اختصاص دادند ضایعه‌ای تلخ و عظیم است و همه ملت ایران را عزادار کرد.

بوالحسنی افزود: رئیس جمهور شهید ثابت کرد که با ایمان به خدا و همراهی مردم و سعی و تلاش و همت مضاعف می‌توان بسیاری از مشکلات را بدون اتکاء به قدرت‌های بیگانه رفع کرد و اقتدار و عظمت را در جهان به دست آورد.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزش جهان را متحیر کرد و مردم قدرشناس ایران اسلامی با این حضور آگاهانه بار دیگر ثابت کردند که در عهد خود در حمایت از آرمان‌های انقلاب محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: قلب همه دلدادگان اسلام و انقلاب امروز داغدار است ولی مطمئن هستیم که با رفتن یک خدمتگزار هیچ خللی در حرکت عظیم ملت بصیر ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و اقتدار وارد نخواهد شد.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛ امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران سعی دارند با شایعه پراکنی و برجسته‌سازی برخی اختلافات طبیعی، یاس و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کنند اما باید بدانند مردم آگاه و شجاع ایران اسلامی چشم به مواضع رهبر حکیم این انقلاب که با درایت و تدبیر سکان‌داری این انقلاب را بر عهده دارد دوخته‌اند و در حمایت از ارزش‌های اسلامی پا به میدان گذاشته و با جان و دل می‌گویند: سر خم می سلامت شکند اگر سبویی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha